Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2012 11:16 - Посветено на незабравимите :)
Автор: beyondbeautiful Категория: Лични дневници   
Прочетен: 468 Коментари: 0 Гласове:
2



 Ако днес си тръгнеш и не се обадиш,ще е сякаш нищо не е било..И дните ни излетели заедно ще кажеш напразни са били..Ако толкова лесно продължаваме напред тогава защо е било? Ако хората идват,за да си отидат тогава смисъл няма.image.Кой казва?...Аз все пак  не искам да си тръгваш,ще ми липсваш..Навик или може би знаеш твърде много,преживял си всичко с мен и ако те няма нищо няма да е същото..Аз няма да съм същата..Все пак аз се движа тук,по течението и чакам..някой,от някъде да ме измъкне,надявам се да се появи,но няма никой..Знаеш ли защо?..Не живеем в сериал,в драматичен,тъжен филм..нито пък в комедия..живеем тук и сега в еднообразието и монотонността..но зедно дните ни бяха по-лесни,безгрижни и непринудени..но всичко има край,дори и ние,дори и днес,а животът е много бърз..запраща хората от небесата в ада само за секунди..Може би остава спомена,но и той избледнява знаеш ли?..Знаеш естествено и то го знаеш най-добре..нали от теб го научих..Ала толкова много спомени избледняват ли?Да..и не само те..хората,думите,пейзажите всичко избледнява,остава само кривата усмивка като си спомниш след време, ходейки из парка,сядайки на бялата пейка и палейки цигара, за красивия слънчев ден,безмисления смях и възрастните побелели хора,а ние бяхме деца,които се кълняха,че ще са заедно до края..Да,и сега още една половин усмивка за тези наивни думи....

 

   Но може би ще станеш,когато вече се смрачава,залисан в собствените си мисли и поредната цигара и тогава ще видиш мен..онова хлапе,с което прекарваше дните си,но малко по-уморено и угрижено..Същото хлапе,което обаче вече има белези от живота ,пак ще ти се усмихне и ще ти каже..”Хей,от кога не сме се виждали?А си бяхме обещали срещата на тази пейка преди много години,но нещо стана и аз не знам какво..”  И двете стари хлапета ще започнат да си разказват,на кого какво поднесъл живота,кой до къде е стигнал..но тези две хлапета никога няма да са същите като сега..Те ще са изживели живота си далече един от друг,а това би било доста глупаво,не мислиш ли,приятелю?...





Гласувай:
2




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: beyondbeautiful
Категория: Тя и той
Прочетен: 6430
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031